בחירות, קורונה ו"שומר החומות": טל אלכסנדרוביץ', אשת יח"צ

עם משרד יח"צ שהפך לאחד הגדולים בישראל וזכייה בפרס בינלאומי חשוב. כל אנשי כסית: קבלו את טל אלכסנדרוביץ'

“תחום יחסי הציבור הוא מקצוע מאוד אינטנסיבי, משתרע מאסטרטגיה ועד ביצוע. תמיד יש משברים, עשייה, זה מושלם למישהי כמוני עם הפרעת קשב”, מספרת טל אלכסנדרוביץ, מייסדת, מנכ”לית שותפה של משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדורביץ’, יחד עם שותפה איתי בן חורין.

לאלכסנדרוביץ’, בת 48, במקור מתל אביב ומתגוררת ברעות עם בעלה איתן ושתי בנותיהן, 30 שנות ניסיון במקצוע. היא החלה את הקריירה בדובר צה”ל ומשם התקדמה להיות יועצת של שרים וחברי כנסת. בין לקוחותיה במשרד המונה 52 עובדים, אפשר למנות את פוקס, סופר פארם, חצי חינם, סימילאק, קופת חולים מכבי, טבע והאוניברסיטה הפתוחה.

שנת הקורונה, כך היא מספרת, הייתה מאוד מאתגרת בגלל המגפה ובהמשך בגלל מבצע “שומר החומות”, אבל האינטנסיביות החלה אפילו לפני כן – עם ליוויו של בני גנץ וכחול לבן בסבבי הבחירות הראשונים של 2019 ו-2020.

לאחרונה זכתה עם קופת חולים מכבי בפרס יחסי ציבור בינלאומי עבור קמפיין הסברה לחיסוני הקורונה, ומציינת גם את ההנפקה של טרמינל איקס כציון דרך משמעותי עבורם.

עם זאת, ההישג הכי גדול מבחינתה הוא “ניהול של כל כך הרבה עובדים מוכשרים”. לדבריה, “עשינו מהלך מאוד משמעותי שיסתיים בתחילת 2022, של בניית ציר מנהלים בחברה. רוב האנרגיה שלי הולכת לניהול. יש אתגרים של תקשורת שנחלשת, הצריכה שונה ודינמית אבל כל זה קורה תחת עקרונות שנשארים דומים. לדעת מה הדבר הבא”.

כל יום שישי היא מסכמת את השבוע עם “שיר לשבת”. במקביל לעבודתה הקימה עם העיתונאית ורד ריבלין פורום למנהיגות נשית.

קרדיטים:

עורך ראשי: אלכסנדר כץ | במאית ועורכת: עמית יוגב | מפיקה ראשית: רוני ברגמן | תחקירן ועוזר הפקה: ג’וס ריבה | צלם וידאו וסטילס: אמיל מושאילוב | עורך וידאו ואונליין: אמיר סולומון | מעצבת גרפית: יקטרינה יקובנקו | מאפרת: ג’קי בנדו | מנהלת סושיאל: יעל שקולניק

טקסטים: אלכסנדר כץ, ענת קם, ג’וס ריבה | הפקה: מילה סביטלמן | בניית אתר: צבי קומסקי

נגישות