"בתחילת הקורונה עצרו קמפיינים. לנו היה מזל": רונה יעקובי, פרסומאית

למרות שהחזיקה בג'וב נחשק במשרד פרסום נחשב, היא בחרה לצאת לעצמאות. כל אנשי כסית: קבלו את רונה יעקובי

“בקורונה היה לי מזל”, מספרת הפרסומאית רונה יעקובי. “בתחילת המגפה כולם עצרו את הקמפיינים ולא ידעתי מה הולך להיות, אבל אחד הלקוחות הקבועים שלי זה שיבא, אז הייתה לי הרבה מאוד עבודה. הקורונה שינתה את השוק לרעה להרבה, ולנו לטובה”.

יעקובי, במקור מחיפה, אמא לשלושה בנים, היא מבעלי משרד הפרסום והמיתוג “רונה ועידו” שהקימה יחד עם שותפה עידו בן-דור לפני כחמש שנים. בין לקוחותיהם אפשר למנות את ארומה, חיפה כימיקלים, פרוטרום, קפה איטליה, גומבה ועוד.

ליעקובי יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום הקריאייטיב, את רובן העבירה במשרד הפרסום הגדול בישראל מקאן אריקסון. בין היתר כיהנה כסמנכ”לית קריאייטיב וטיפלה בחברות yes ותנובה במשך תשע שנים. בעבר שימשה כנציגת ישראל בחבר השופטים של פסטיבל הפרסום הבין-לאומי בקאן, והיא זוכרת עד היום את עוצמת החוויה שהדבר העניק לה.

בגלל הקורונה, מספרת יעקובי, “נהיה לגיטימי לעבוד מהבית. פעם לקוחות הרימו גבה כשאמרנו שעובדים מהבית והיום זה בסדר. הרבה חברות עזבו משרדים גדולים והיום אנחנו עושים קמפיינים למשרדי פרסום, כל פעם שמשרד תקוע, פונים אלינו”.

לדבריה, “היינו פורצי דרך במיתוג מעסיק ועשינו קמפיינים לגיוס עובדים. דווקא בקורונה הבנו שיש לנו מספיק רגליים כדי להשען עליהן. לענף הפרסום יצא שם מזעזע, אבל הוא מרתק ומדהים. זה לונה פארק של חוויות. אני עפה על זה, נהנית מכל רגע”.

קרדיטים:

עורך ראשי: אלכסנדר כץ | במאית ועורכת: עמית יוגב | מפיקה ראשית: רוני ברגמן | תחקירן ועוזר הפקה: ג’וס ריבה | צלם וידאו וסטילס: אמיל מושאילוב | עורך וידאו ואונליין: אמיר סולומון | מעצבת גרפית: יקטרינה יקובנקו | מאפרת: ג’קי בנדו | מנהלת סושיאל: יעל שקולניק

טקסטים: אלכסנדר כץ, ענת קם, ג’וס ריבה | הפקה: מילה סביטלמן | בניית אתר: צבי קומסקי

נגישות