"בלי לקוחות שאני מתנגדת לאג'נדה שלהם": דנה קול, פרסומאית

למרות שאינה טבעונית, הפרסומת שלה למוצר טבעוני כבשה את העולם. כל אנשי כסית: קבלו את דנה קול

“אני מאוד סקרנית ותמיד רציתי להיות מעודכנת בדברים החדשים. למדתי תקשורת, נדלקתי, התחלתי בתוכן אינטרנטי ומשם עברתי לסוכנויות אינטראקטיב. חלק ממה שאני מקדמת זה להיות מחוברת לטרנדים הכי עכשוויים”, מספרת דנה קול, הבעלים של משרד הפרסום והדיגיטל “דיבור”, אותו הקימה לפני 17 שנה.

אחד הטרנדים שקול, נשואה + 3 מתל אביב מקדמת, הוא מעבר לטבעונות. המהלך של ויגן פרנדלי שעודד מעבר לטבעונות ו”הוא גם אחד המהלכים שהיא הכי גאה בהם, שודר כברייק זהב בגמר ‘הישרדות'”. הפרסומת זכתה לתהודה גדולה בארץ ובעולם, ואף עלתה על מסכים בחו”ל, בין היתר כפרסומת בטלוויזיה הבריטית.

מה יהיה הטרנד הבא לדעתה? אוכל ביתי. פחות מסעדות, ויותר שפים בבית. כאשת מקצוע היא אומרת ש”הכי קל וכיף לי לעבוד עם מותגים שיש בהם אמת”, והיא לא תיקח לקוחות שהיא מתנגדת לאג’נדה שלהם. טבעונית, אגב, היא לא, אבל עם האג’נדה הזאת היא יכולה להתמודד.

קרדיטים:

עורך ראשי: אלכסנדר כץ | במאית ועורכת: עמית יוגב | מפיקה ראשית: רוני ברגמן | תחקירן ועוזר הפקה: ג’וס ריבה | צלם וידאו וסטילס: אמיל מושאילוב | עורך וידאו ואונליין: אמיר סולומון | מעצבת גרפית: יקטרינה יקובנקו | מאפרת: ג’קי בנדו | מנהלת סושיאל: יעל שקולניק

טקסטים: אלכסנדר כץ, ענת קם, ג’וס ריבה | הפקה: מילה סביטלמן | בניית אתר: צבי קומסקי

נגישות