דוניצה תקשורת תנהל את מערך יחסי הציבור של OkCupid

חברת יחסי הציבור של נחום דוניצה נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור של אפליקציית ההיכרויות הפופולרית OkCupid
נחום דוניצה | צילום: רוני פרל
נחום דוניצה | צילום: רוני פרל

OkCupid מקבוצת Match האמריקנית, נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה בחרה ב’דוניצה תקשורת’, חברת יחסי הציבור המתמחה בטכנולוגיה של נחום דוניצה, לנהל את מערך יחסי הציבור.

על פי דיווחי החברה, 50 אלף מפגשי היכרות מתבצעים באמצעותה מדי שבוע ו-91 מיליון קשרים מתרחשים במסגרתה מדי שנה. OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שמפעילה מערך של אלפי שאלות רקע והאלגוריתם של החברה משתמש בתשובות שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם.

OkCupid
OkCupid

״דוניצה״ מתמחה ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, בעיקר לחברות מוטות טכנולוגיה, עם מיקוד בתחומי ה-IT, מחשוב נייד, הדפסת תלת מימד, ביומד, רובוטיקה ואוטומוטיב. בין התקציבים הבולטים בהם מטפל המשרד: זום, רד, HARMAN, אסטרוסקייל, Epson, דיינבוק, Universal Robots, TSMC, XJET, קבוצת GoTech, ננו-פבריקה ואחרות.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות