עידן ספיבק ינהל את מערך השיווק והיח”צ של רשת מוצ’ה

רשת הסטריט פוד האיטלקית בחרה במשרדו של ספיבק לניהול מערך השיווק, היח"צ והאסטרטגיה של החברה, המונה 5 סניפים ברחבי הארץ
עידן ספיבק | צלמת: שרית גופן

יועץ השיווק והתקשורת עידן ספיבק ינהל את מערך השיווק, האסטרטגיה והתקשורת של רשת “מוצ’ה” המגישה בכל אחד מסניפיה סטריט פוד איטלקי – פיצות, סלטים ופסטות בהרכבה אישית עם מגוון של תוספות. רשת הבוטיק מונה חמישה סניפים ברחבי גוש דן והשרון, כאשר הראשון שבהם הוקם ברחוב אבן גבירול בתל אביב בשנת 2018. בשנתיים האחרונות התפתחה הרשת ופתחה סניפים נוספים ברמת גן, נתניה, פתח תקווה, כפר סבא ועתידה להתפתח בשנה הקרובה לסניפים נוספים בכל רחבי הארץ.

הרשת שכרה את שרותיו של ספיבק על מנת לבצע מהלכים אסטרטגיים משמעותיים מבחינה מיתוגית, תדמיתית ותקשורתית ולמנף את המותג. ספיבק הוא יועץ שיווק, אסטרטגיה ותקשורת הפועל בשוק המקומי מעל עשור. ספיבק מומחה למינוף והצלחה של מותגים חדשים וקיימים מתחומי הקולינריה והלייף סטייל. רשת מוצ’ה מצטרפת ללקוחות נוספים אותם מלווה ספיבק לדוגמת קבוצת Z2 המונה את רשת זה סושי, מסעדת וונג, מתחם פוד טרמינל בראשון לציון ומותג ההמבורגרים המושחת ביג איב. כמו כן קבוצת “סופרים גרופ” המונה את רשת ביירן מרקט, מסעדת פיטמאסטר וקמאקורה. בשנה האחרונה מלווה את חברת “עבודי-כל מה שטעים” בשינוי קונספטואלי ובניית האסטרטגיה השיווקית של החברה.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות