המקבץ: קתאי פסיפיק לשטרן אריאלי סער, ומה קיבלו goodnews ודוד גולן

שטרן אריאלי סער טפל ביח"צ של חברת התעופה מהונג קונג וגם בגיבוש פרויקטים צרכניים ותוכן חברתי. goodnews סיפחה שבעה תקציבים חדשים, ודוד גולן התחיל לעבוד עם פורום בריאות הנפש
קתאי פסיפיק | צילום: קתאי פסיפיק
קתאי פסיפיק | צילום: קתאי פסיפיק

קתאי פסיפיק בחרה במשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער לטפל ב-PR שלה בישראל. בנוסף לניהול הנושאים התקשורתיים השוטפים של החברה, שטרן אריאלי סער תעסוק גם בגיבוש פרויקטים צרכניים וכן בגיבוש תוכן חברתי עבור חברת התעופה.

חברת התעופה הבינלאומית שבסיסה בהונג קונג, השיקה את שירותיה בישראל במרץ 2017, והקימה קונקשן נוח להונג קונג ומעבר עבור הנוסעים העסקיים והתיירותיים. טרם מגיפת הקורונה החברה טסה לכ-200 יעדים, זכתה ארבע פעמים בפרס חברת התעופה הטובה ביותר בדירוג Skytrax והיא בין המייסדים של ברית התעופה oneworld.

אד פותרינגהם, מנהל השיווק והמכירות האזורי של קתאי פסיפיק, אומר: “ישראל היא שוק חשוב מאוד עבור קתאי פסיפיק, ואנחנו שמחים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם שטרן אריאלי סער כדי לחזק את הנוכחות שלנו בשוק. שטרן אריאלי סער מביאים עמם ניסיון עשיר, היכרות עם השוק הישראלי ואנרגיה רבה. אנו מצפים לבחון הזדמנויות חדשות לקידום המותג שלנו ברחבי ישראל”.

גלית סער, מנכ”לית ושותפה בשטרן אריאלי סער: “אנו גאים שחברת התעופה הנודעת בחרה בנו כשותפה לפעילות יחסי הצבור שלה בישראל. מוצרי ושירותי הפרימיום של קתאי פסיפיק מוערכים בעולם כולו, ומהווים גורם משיכה ממדרגה ראשונה, לנוסעים הישראלים, המחפשים גישה מסוגננת, עכשווית, אמינה ובטוחה לאזור אסיה פסיפיק”.

***

משרד היח”צ goodnews שבבעלותה של רותם שדה, זכה בשבעה תקציבים חדשים: שוק ריחות וטעמים בפולג שמציע אוכל ביתי מכל העולם; מותג “עלמונת” לבגדי ילדות; חברת MASAEAT המתמחה בייבוא, התאמה אישית ומכירת פוד-טראקים; חברת “כלות אורבניות” עם מיזם טכנולוגי חדשני; חברת MY SHEMEN  המתמחה במוצרי וולנס המבוססים על שמן הקנאביס; חברת “ספירולינה פול לייף” המתמחה בייבוא, ייצור ושיווק מוצרי סופר-פוד; ומותג  BAKEITהמתמחה בתערובות מוכנות לאפיית עוגיות, עוגות ומאפים.

שדה מסרה: “אני שמחה וגאה על בחירתם של הלקוחות החדשים ללכת איתנו בדרך משותפת ולאפשר לנו לטפל במערך התקשורתי והאסטרטגי שלהם”.

***

ואילו משרד “דוד גולן – תקשורת ואסטרטגיה” המתמחה בתחום הרווחה, צירף את תקציב היח”צ של פורום בריאות הנפש, המאגד 43 חברות וארגונים המפעילים מאות הוסטלים ומסגרות טיפוליות ושיקומיות למתמודדי נפש בקהילה. הפורום פועל לקידום ענייניה של אוכלוסיית מתמודדי הנפש המתגוררים בהוסטלים ובדיורים המוגנים, בעקבות חוק שיקום נכי נפש בקהילה שנכנס לתוקף בינואר 2001, קידום ענייניהם של מפעילי ההוסטלים, קידום מחקרים וימי עיון הקשורים בתחום הטיפול באוכלוסיות בריאות הנפש, ועוד.

דוד גולן מסר: “הטיפול התקשורתי בפורום בריאות הנפש, בראשו עומד שאול בוארון, הוא אתגר חשוב ומורכב, נוכח הזנחת הטיפול בנכי הנפש בקהילה משך שנים רבות, אי עדכון התקציבים למפעילי ההוסטלים והדיורים המוגנים ב-5 השנים האחרונות והצורך הדחוף בשיקום מערך בריאות הנפש”.

***

קיבלתם תקציב יחסי ציבור מעניין? מוזמנים להודיע לנו למייל [email protected]

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות