רועי דוידסון מונה ל-Head of Design בוואלה

דוידסון יהיה אחראי על השפה והקונספט העיצובי של כלל הפעילויות והנכסים והקריאייטיב הוויזואלי
בית וואלה | צילום: גיל יערי, פלאש 90
ביוש. בית וואלה (צילום: גיל יערי, פלאש 90)

קבוצת וואלה הודיעה היום (שלישי) על מינוי של רועי דוידסון ל- Head of Design של הקבוצה ובמסגרת זו יהיה אחראי הן על השפה והקונספט העיצובי של כלל הפעילויות והנכסים, והן על הקריאייטיב הוויזואלי, שישלים את הקריאייטיב התוכני שהפלטפורמה מייצרת בשפע בערוצים השונים.

דוידסון, בוגר לימודי עיצוב בבצלאל, ליווה תהליכי מיתוג מגוונים הן בפן העיצובי והן בפן הפרסומי, בעת שעבד במשרדי מיתוג ומשרדי פרסום ביניהם: שלמור-אבנון-עמיחי, Respect ויהושע TBWA, וניהל צוותים גדולים של מעצבים וארט-דירקטורים. בין היתר פיתח ועיצב את הנכסים הדיגיטליים של מקדונלד’ס, וניהל פרויקטים בכל מסגרות המדיה.

בוואלה ייכללו תחת תחומי אחריותו מיתוג הקבוצה ונכסיה ובכלל זאת ריענון המותג והתוויית הנראות הכללית שלו מעתה. בנוסף יהיה אחראי על הקו הוויזואלי של תוצרי השיווק הפנימיים והחיצוניים, ועל בניית אלמנטים וממשקים לטובת הערוצים המסחריים.

תחת דוידסון ימשיכו פיני אוליאל, האמון על עיצוב האתר ודורון שיינר האמון על עיצוב תוצרי התוכן.

מנכ”ל וואלה, עידן אלרום, מסר: “אנחנו פועלים במספר מישורים על-מנת לחבר את הכוחות החדשים לכוחות הוותיקים בקבוצה – ולייצר מציאות תקשורתית חדשה, עם חוויית קריאה, חוויית שימוש והנגשת התכנים בצורה הטובה ביותר למשתמשים שלנו. זו הסיבה שרתמנו פיגורה כרועי דוידסון לתוכניות שלנו. אני מברך על הצטרפותו ובטוח שבקרוב כלל העובדים ירגישו ששינוי ויזואלי מתכתב ודוחף שינויים מבורכים אחרים”.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות