Fremantle רכשה את זכויות ההפצה הבינ״ל של ״המסעדה הבאה״

ענקית המדיה רכשה את זכויות ההפצה של תוכנית הריאלטי החדשה של רשת 13. "המסעדה הבאה היא פורמט חדש לגמרי שמרגש אותי מאוד, שאמנם מתבסס בתחום האוכל, אבל מדובר לגמרי בתוכנית ריאליטי כשרונות", אמר רוב קלארק, מנהל תחום הבידור העולמי בחברה
המסעדה הבאה | רשת 13
המסעדה הבאה | רשת 13

ענקית התוכן ״פרימנטל מדיה״, מחברות ההפקה ופיתוח הפורמטים הגדולות בעולם, רכשה את זכויות ההפצה הבינ״ל של ״המסעדה הבאה״ שיצרו עמי גלאם ויובל כהן עבור רשת 13.

פרימנטל מדיה משמשת כבעלים של עשרות פורמטים מהמוכרים בעולם, בהם ״אמריקן איידול”, “אקס פקטור” ו”America’s Got Talent” החברה פועלת ב-26 מדינות, משדרת בכל שנה ביותר מ1,600 ערוצים ויוצרת למעלה מ-10,000 שעות שידור.

המסעדה הבאה היא תוכנית ריאליטי מקורית חדשה של רשת 13 שמגשימה חלומות והופכת לראשונה בטלוויזיה בין תוכנית ריאליטי למציאות עצמה. בכל פרק מוצגים ארבעה אודישנים להקמת מסעדה כולל הקונספט, התפריט, איזו מוזיקה מתנגנת, איזה סוג שירות הם מספקים ואיך המקום נראה. מנצח פרק האודינים זוכה לפתוח מסעדה אמיתית במרכז תל אביב למשך מספר ימים. הפרק השני בכל שבוע מביא את סיפורה של המסעדה והעומד בראשה ברגעי הלחץ, ההצלחות והמשברים ומסכם את הציון המשוקלל שקיבלה המסעדה משקלול הצבעות הסועדים, משקיעים, מבקר מסעדות והשופטים. זוכה העונה יזכה לפתוח את מסעדת החלומות שלו למשך שנה שלמה.

עמי גלאם ויובל כהן, יוצרי התכנית: ״אנחנו שמחים על השותפים הנהדרים שלנו Fremantle, שבחרו להשקיע ולהפיץ את את התכנית שיצרנו. אנחנו בטוחים שהחדשנות שמביאה ״המסעדה הבאה״ למסך ולמציאות, תייצר עניין רב בעולם.״

רוב קלארק, מנהל תחום הבידור העולמי ב-Fremantle: “המסעדה הבאה היא פורמט חדש לגמרי שמרגש אותי מאוד, שאמנם מתבסס בתחום האוכל, אבל מדובר לגמרי בתוכנית ריאליטי כשרונות. מה שגם מדגדג לי את בלוטות הטעם ומרגש את החיך שלי, הוא שלתכנית יש מודל הפקה ייחודי וכתוצאה מכך יש לה מודל שידור ייחודי, עם כל המרכיבים הנכונים כדי לשמור אותה טריה. בכל תכנית יש כישרון חדש וסיפורים חדשים. הסיפורים האלה מונעים על ידי תשוקה, עומק ואמת – וזה מה שמבדל אותה מתוכניות אחרות בז’אנר הזה”.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות