רייטינג: מי צריך אוכל כשיש נינג’ה?

נינג'ה ישראל גוברת בקלות על המסעדה הגדולה, בערב שנשלט מתחילתו ועד סופו על ידי קשת 12
נפילה למים בנינג'ה ישראל | התוכנית עצמה בשיא ריטינג מאז אוקטובר
נפילה למים בנינג'ה ישראל | צילום: יח"צ

נינג’ה ישראל של קשת 12 היא התכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה אמש (מוצ”ש), אחרי שהשיגה נתון יפה מאוד של 17.9%. מולה הסתפקה המסעדה הבאה של רשת 13 ב-10% בלבד.

גם בחדשות היתרון של קשת היה דומה: חדשות סוף השבוע השיגו 17.2% לעומת 8.6% של המקבילה בחדשות 13. אבל איפה שהיה בשבוע שעבר צמוד מאוד – רצועת הפרה פריים טיים – בסופ”ש הזה השליטה של קשת מלאה. אם בחלק הראשון עוד היה צמוד, כשפגוש את העיתונות הובילה רק 7.3% מול 6.2% של המטה, בשעה שלפני החדשות הפער כבר צומח ופגוש עולה ל-11.7% בשעה שהמטה נצליחה לטפס רק ל-7.3%.

הפער נשמר גם ברצועת הלייט נייט: גיא פינס עם 9.5% בקשת 12, לעומת 4.9% לצינור ו-2.4% בלבד למאחורי הכסף.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות