25.5% צפו בגמר היורו: אז מה הזמנו לאכול מול מדורת השבט

פלטפורמת המשלוחים וולט מפרסמת את נתוני המשלוחים מליל גמר היורו שנרשם כאחד הלילות החזקים של החברה מאז הגיעה לישראל לפני שלוש שנים
שליח וולט | צילום: באדיבות וולט
שליח וולט | צילום: באדיבות וולט

איטליה הצליחה לגרור את אנגליה להארכה ולפנדלים לאחר שהאנגלים הובילו כבר בפתיחת המשחק, ובסוף גם לקחה את הגביע. בסך הכל משדר הגמר שהניב 25.5% לרשת 13, נמשך כשלוש שעות, הרבה זמן לנשנש המבורגרים ופיצות.

פלטפורמת המשלוחים וולט, פרסמה היום את נתוני המשלוחים אתמול. על פי הנתונים עולה כי אתמול נרשמה עלייה של 40% במכירות לעומת ליל יום ראשון רגיל ועליה של 50% בכניסה לאפליקציה.

אז מה היו המנות הכי מוזמנות על פי דירוג? את הטבלה מוביל הצ’יפס, ואחריו המבורגר, סביח, פיצה וגלידה. סביח וגלידה אלה מאכלים חדשים להזמנה ביתית שוולט הנגישה ושלא היו מקובלים כהזמנה לצפייה משותפת בטורנירים גדולים בעבר. הערים עם הכי הרבה מכירות על פי דירוג: תל אביב, ראשון לציון, הרצליה ופתח תקווה.

נתון מעניין על ההארכה: מכיוון שהארכה החלה סמוך לחצות, הצופים כנראה כבר היו מותשים – ולמעשה מחצות והלאה כבר לא היה גידול בהזמנות למרות זמן הארכה, הפנדלים והנפת גביע היורו – שמשכו את המשחק עוד כשעה.

אגב, גם במוצאי שבת נרשמה עליה משמעותית במכירות וולט בין השעות 21:00-23:00 עם גידול של כ-15% בכמות המכירות ביחס למוצ”ש רגיל. את העלייה משייכים בוולט לפרק השקת האח הגדול, גם כן בערוץ רשת 13, שמשך אחוזי צפייה גבוהים – 22.7%. המנות שהובילו את טבלת ההזמנות היו צ’יפס, סביח, המבוגר ובאופן מפתיע – טוסט. תל אביב הובילה את הערים עם הכי הרבה הזמנות ואחריה ראשון לציון, הרצליה ופתח תקווה.

 

 

 

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות