סליחה, תקלה: לקוחות פרטנר טיוי זועמים

לקוחות פרטנר טיוי ממשיכים לדווח על תקלות בצפייה. "שירות פרטנר טיוי פועל בתקינות של 100%, ייתכן ומדובר בתקלה נקודתית", נמסר מהחברה
פרטנר טיוי | לוגו
פרטנר טיוי | לוגו

“עדיין יש תקלה ואין טלוויזיה”, זועמים לקוחות פרטנר טיוי. כבר מתחילת השבוע החלו לקוחות החברה לסבול מניתוקים ותקיעות מסך, דווקא במהלך הסגר השלישי בו הטלוויזיה הפכה למוקד הבידור והפנאי של המדינה. בהמשך השבוע דיווחו בפרטנר טיוי כי התקלה תוקנה ולקוחות החברה יפוצו בפתיחת כל הערוצים חינם ושלושה סרטים לצפייה ללא תשלום.

היום, בוקר חמישי, נראה כי השיבושים ממשיכים ולקוחות החברה ממשיכים לזעום על גבי הרשתות החברתיות.

צילום מסך מתוך פייסבוק
צילום מסך מתוך פייסבוק
צילום מסך מתוך פייסבוק
צילום מסך מתוך פייסבוק

מפרטנר טיוי נמסר כי: “הטיפול בתקלה הושלם, שירות פרטנר טיוי פועל בתקינות של 100%. במידה ויש לקוח שחווה בעיית צפייה כלשהי במנוי שלו או כל בעיה טכנית אחרת, מוקד השירות יסייע, ייתכן ומדובר בתקלה פרטנית”.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות