#גםאנילאפוסח: קמפיין להעלאת המודעות לעוני

קמפיין חברתי דיגיטלי חדש קורא לגולשים להוסיף מסגרת לתמונת הפרופיל שלהם לצורך העלאת המודעות לחוסר ביטחון תזונתי
לא פוסחים על אף אחד | קמפיין חברתי של משרד הפרסום The Brand House
לא פוסחים על אף אחד | קמפיין חברתי של משרד הפרסום The Brand House

יערית שושן-סבג , ממשרד הפרסום החברתי The Brand House בשיתוף עמותת אלון ואלה ועמותת יד עזר לחבר יוצאים בפרויקט חדש לקיום מצוות קמחא דפסחא, במהלכו תחולקנה ארוחות מכובדות לנזקקים לכבוד החג, אותן יבשלו השפים המובילים בישראל, חיים כהן ושגב משה במטבחי קראון פלזה סיטי סנטר, תל אביב. הארוחות יחולקו לכ- 2,000 משפחות נזקקות בישראל באמצעות כ-2,000 מתנדבים שנרתמו למשימה.

286,000 משפחות חיות בחוסר ביטחון תזונתי חמור, כלומר בחרפת רעב, לעומת 34 אלף טרום הקורונה. שיעור משקי הבית במצוקה כלכלית עלה מ-24.1% טרום המשבר ל-39% בזמן המשבר (דו”ח העוני באלטרנטיבי של ארגון לתת, 2020). עקב הנתונים הקשים, רגע לפני חג הפסח, יוצא משרד הפרסום החברתי The Brand House בשיתוף השחקנית מורן אטיאס בפרויקט חדש השואף להגיע אל אותן משפחות ואנשים רעבים בערב החג ולהעניק להם ארוחת חג מכובדת. לפרויקט נרתמו השפים חיים כהן ומשה שגב האמונים על ניצוח משימת הרכבת והכנת ארוחות החג ועמותות אלון ואלה, יד עזר לחבר ושותפות מגן ישראלית שיחלקו את הארוחות למשפחות.

הפרויקט הגדול ילווה בקמפיין חברתי דיגיטלי שיקרא לגולשים להוסיף מסגרת לתמונת הפרופיל שלהם: #גםאנילאפוסח, לצורך העלאת המודעות בקרב הציבור לנושא. לעזרתם של השפים חיים כהן ושגב משה, הצטרפו גם השפים, בני בז’ה, איציק טפירו וסלבס רבים בניהם, מאיר אדוני, אירית רחמים, גיל ססובר, אסי בוזגלו, עדי שילון, רוית אסף, לירז צ’רכי, אגם רוטברג, רותם כהן, הראל מויאל ועוד רבים אחרים.

אגם רוטברג, לא פוסחים על אף אחד | קמפיין חברתי של משרד הפרסום The Brand House
אגם רוטברג, לא פוסחים על אף אחד | קמפיין חברתי של משרד הפרסום The Brand House

יערית שושן-סבג , יזמית חברתית, מייסדת משרד פרסום חברתי THE BRAND HOUSE, שגם אחראית על הקריאייטיב והארט: “חג הפסח טומן בחובו עלויות גבוהות ברכישת מצרכי מזון להכנת ארוחת חג. בתקופה זו משפחות רבות חיות בעוני ולא לכולן יש את היכולת לרכוש מצרכי מזון, לערוך שולחן ולקיים את מצוות החג. לכן, אנו מתרגשים לקחת חלק ולסייע למאות משפחות לחגוג בכבוד את החג הקרוב”.

עו״ד רוני ססובר, שותפה במשרד הפרסום ומנכ״לית עמותת שותפות מגן ישראלית: “מצווה גדולה היא לסייע לכל יהודי להסב על שולחן הפסח בליל הסדר. ארוחה זו היא אירוע מיוחד ומאחד עבור משפחות מכלל ישראל. אנו תקווה כי הפרויקט יאפשר למשפחות להסיר לפחות דאגה אחת מליבן, להתאחד בתוכם ולהרגיש חלק מעם ישראל. ”

משרד פרסום חברתי THE BRAND HOUSE מתמחה במיתוג, עיצוב, יצירה וניהול קמפיינים קהילתיים. מטרת המחלקה החברתית במשרדנו לסייע ולייצר מודעות לנושאים קהילתיים חשובים על ידי חשיפתם הרבה בתקשורת ועד לחקיקתם בכנסת, דרך מובילי דיעה ואישי ציבור מובילים אשר לוקחים חלק בקמפיין. בין הקמפיינים המובילים :קמפיין חיילים בודדים – הקמת קואליציה לחקיקת חוק חייל בודד משוחרר, ילדים עם צרכים מיוחדים, לידה שקטה, קמפיין פוסט טראומה הלם קרב ולאחרונה קמפיין תהיו עדי – להעלאת המודעות לאלימות בקרב נשים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות