יוצאים מהטלוויזיה: M&M תחשוף את פרסומת הסופרבול שלה בבכורה ב-ZOOM

ענף הפרסום מסתגל לעידן ״הנורמלי החדש״. חשיפת הבכורה העולמית של סרטון הפרסומת שמתכננת M&M לסופרבול תתבצע בזום
M&M zoom באדיבות מרס
M&M zoom באדיבות מרס

תחרות הסופרבול האמריקנית מהווה מדי שנה את הזירה המרכזית להפגנת היכולות הקריאטיביות ומושכות הקהל של המותגים הפופולריים בעולם. לקראת הסופרבול של 2021, החליטה חברת הממתקים M&M ׳לגנוב׳ את ההצגה, עוד לפני שהתחילה, ולחשוף לראשונה את סרטון הפרסומת שהיא מייעדת לתחרות, בהקרנת בכורה עולמית, תוך שימוש באחד הכלים ביותר מזוהים של התקופה: זום.

במקום לחכות בסבלנות עד למועד התחרות (שתיערך ב-7 בפברואר), M&M מציעה ל-50 אלף האוהדים שיירשמו מראש, חשיפה מוקדמת ובלעדית שתיערך בשידור זום חי, ב-3 בפברואר (יום רביעי) בשעה ארבע אחה״צ. כל שצריך לעשות הוא להכנס ללינק הזה ולהירשם.

לדברי M&M, השקת הבכורה תהיה ההופעה הראשונה בעולם לפרסומת סופרבול במתכונת זומית והיא תתבצע במסגרת מה שכבר זכה למונח ״הנורמלי החדש״. נציגת החברה, שרה לונג, מנהלת השיווק של מרס-ריגלי, שהתראיינה בנושא בעיתונות האמריקנית הצהירה כי המטרה במהלך היא להראות קצת הומור ולקרב אנשים בתקופה הקשה בה אנו נמצאים. לדבריה, שיתוף הפעולה עם זום הוא חלק מפעילות מתמשכת וכי השימוש בזום הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום. לביצוע אחרי משרד הפרסום BBDO ניו יורק.

ולמעוניינים: המשחק של השנה הוא בין טמפה ביי באקניקרס לקנזס סיטי צ׳יפס והוא ישמש כגמר ליגת ה-NFL.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות