לפעמים גיבור זו משרה לכל החיים – קמפיין הצדעה לפצועות ופצועי מערכות ישראל

שיאו של הקמפיין בימי שידור מיוחדים בקשת 12 וברשת 13, במהלכם תינתן במה לפצועות ופצועי צה"ל מעוררי ההשראה לשתף את עם ישראל בתהליך שיקומם 
מתוך קמפיין ההצדעה | צילום: זיו קורן
מתוך קמפיין ההצדעה | צילום: זיו קורן

לקראת יום ההוקרה לפצועות ופצועי כוחות מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, המתקיים בי”ז בכסלו  (21.11.21) יוצאת אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל בקמפיין מודעות הבא להזכיר לכולנו כי הסיפור של פצועי צה”ל הוא הסיפור שלנו, החברה הישראלית.

בישראל חיים למעלה מ- 50,000 פצועות ופצועי צה”ל אשר שילמו בגופם ובנפשם למען בטחון מדינת ישראל ואזרחיה ושיקומם לשוב לחיים מלאים בחברה הישראלית נמשך שנים רבות ,ולעיתים לא נגמר לעולם. פצועות ופצועי צה”ל הינם מיקרו קוסמוס של החברה הישראלית וביניהם גם כאלו הזקוקים לסיוע בצרכים בסיסיים. לפני כעשור החליטה ממשלת ישראל להקדיש יום ממלכתי לפצועיה ולקיימו בי”ז בכסלו. סביב תאריך זה בחרה אגודת הידידים לחבר את החברה האזרחית כולה למען פצועות ופצועי צה”ל בכדי לשוב ולתת להם את ההוקרה לה הם ראויים , החברות העסקיות המובילות בישראל נרתמו והודות למימונם יוצא הקמפיין לדרך: בנק הפועלים, קבוצת FOX, אלטשולר שחם, סמלת, תדהר, רשת מלונות סטאי, שופרסל, קבוצת דמרי, חברת RAPYD, יוניון מדיה, מולה הפקות, גרויטי בית פוסט.

הקמפיין עלה בערוצי הטלוויזיה והדיגיטל וכולל תשדיר ייחודי ומרגש, אשר הופק בהתנדבות מלאה על משרד הפרסום גדעון עמיחי /  No, No, No, No, No, Yes בשיתוף פעולה עם הצלם זיו קורן, ארגון נכי צה”ל וארכיון דובר צה”ל ובעריכתו של חמי סלומון. שיאו של הקמפיין בימי שידור מיוחדים בקשת 12 וברשת 13, במהלכם תינתן במה לפצועות ופצועי צה”ל מעוררי ההשראה לשתף את עם ישראל בתהליך שיקומם מעורר ההשראה וחזרתם לחיים.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות