אחרי הקורונה והמלחמה: בנק הפועלים פותח את עונת החתונות ויוצא בקמפיין חדש

עברי לידר ושני קליין המשחקים זוג ביום חתונתם בקמפיין החדש של בנק הפועלים לפתיחת חשבון משותף באמצעות אפליקציית OPEN
מתוך הקליפ "שמח" | צילום: דורון ברסקי
מתוך הקליפ "שמח" | צילום: דורון ברסקי

בנק הפועלים משיק שירות חדש, פתיחת חשבון בנק משותף באפליקציית OPEN, המאפשרת הקמה של חשבון זוגי בתהליך דיגיטלי מלא, ללא תלות בבנקאי או במוקד טלפוני. את הקמפיין לשירות החדש מובילים השחקנית שני קליין והיוצר עברי לידר, המגלמים זוג ביום חתונתם. על הקמפיין חתום משרד הפרסום גיתם BBDO.

בקליפ לסינגל “שמח” שמדבר על חתונה ובוודאי יהפוך לאחד מהלהיטים ברחבת הריקודים באולמות האירועים, פותחים בני הזוג חשבון משותף באמצעות האפליקציה ומראים עד כמה התהליך קל לביצוע, אפילו ביום החתונה המרגש והעמוס. בנוסף, לקוחות בנק הפועלים המתחתנים יוכלו לקבל בתקופת הפעילות במסגרת שיתוף פעולה בלעדי עם חברת EASY2GIVE –חברה מובילה בענף האירועים בישראל המספקת שירותי ניהול דיגיטליים לחתונות הטבה בשווי 1,000 שקלים.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות