נחשו מי ערך את הפרסומת החדשה של Beko

בפרסומת החדשה של Beko למוצרים ידידותיים לסביבה לא תראו אף מוצר על המסך וההפתעה האמיתית נמצאת מאחורי הקלעים
מתוך הפרסומת של Beko | צילום מסך
מתוך הפרסומת של Beko | צילום מסך

Beko המותג האירופי של מכשירי חשמל לבית, יוצא בימים אלו בפרסומת חדשה תחת השם Connections כשהמטרה היא לקדם את מוצרי החברה הידידותיים לסביבה והמסר הוא שהאדם והטבע הם אחד – ולכן גם לא תראו במהלכה אף מוצר על המסך, רק את הטבע והחיבור העוצמתי לאדם.

השנה מתמקדת החברה בהעצמת הדורות הבאים לחיים בריאים יותר, המתאפשרים דרך שמירה על הסביבה והבראת כדור הארץ. ב-Beko אומרים כי כל הפעולות שאנו עושים וכל המוצרים שבהם אנו משתמשים משפיעים על הטבע, ולכן בפיתוח המוצרים שלהם הם משתמשים בטכנולוגיות בנות קיימא וידידותיות לסביבה כדי לצמצם בהדרגה את טביעת הפחמן של החברה.

על מנת להעביר את המסר הזה לקהל הצרכנים, העלה המותג פרסומת של 60 שניות שנוצרה והופקה על-ידי Seyhan Lee, חברה לפיתוח והפקה אמנותית. כדי לחזק את המסר של השימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתהליכי הייצור, בניהול המפעלים ובשרשרת האספקה של החברה ברחבי העולם, הוחלט כי את הפרסומת כולה תערוך תוכנה המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית. וכדי להעביר את המסר של קיימות ושמירה על הסביבה, והחיבור בין האדם לטבע, הוחלט שבפרסומת, שמהווה עליית מדרגה עיצובית ל- Beko, תהיה פרויקט השיווק הראשון של החברה שאינו מציג שום מוצר.

בתהליך הפקת הפרסומת שילב סטודיו סייהאן לי עשרות אלפי פריימים ודימויים של אובייקטים כגון צדפים, עלים ופריטים אחרים מהטבע. מאותו שלב נטלה תוכנת הבינה המלאכותית את המושכות והיא זו ששילבה את היסודות של הטבע והאדם ויצרה פרשנות משלה. התוצאה היא רצף מעברים המראים תמונות וחיבורים שנוצרו על-ידי בינה מלאכותית, של פרחים, קונכיות וצדפים, גלי אוקיינוס הנשברים על החוף ושורה של אובייקטים המתמזגים זה לתוך זה ויוצרים תמונת תנועה ייחודית.

זיינפ יאלים אוזון, מנהלת השיווק הראשית של ארצ’ליק, ציינה כי, “קיימות היא לב ליבם של עסקי Beko. רצינו ליצור סרט עתיר השפעה המבטא את החזון שלנו, ובמקביל מעורר מחשבה ומעודד מעורבות. השאיפה שלנו היא ליצור תוכן מרתק, המעודד ומניע בני אדם להצטרף אלינו במסענו לקיימות”.

פינאר סייהאן דמירדאג, המנהלת הקריאטיבית של הפרויקט, אמרה, “אחד הדברים הנהדרים בסרטים הנוצרים עם בינה מלאכותית הוא ש-AI אינה מבחינה בין עצמים כמו בני אדם. בני אדם רואים את עצמם כנפרדים מסביבתם, בעוד שאלגוריתם רואה את התמונה הכוללת. לכן, הוא מסוגל ליצור תמונות שבהן מרכיבים מתמזגים זה בזה והופכים לאחד, דבר שאינו מתאפשר בדמיון האנושי”.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות