פרסי החדשנות של BRAVO ביחד עם יוניליוור עלו בקמפיין פרסום חוצות בשיתוף JCDecaux

BRAVO יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום חוצות למוצרים האהובים שנבחרו על ידי הצרכנים
שלט חוצות בראבו המלצת הצרכנים בכיכר הבימה | יח"צ
שלט חוצות בראבו המלצת הצרכנים בכיכר הבימה | יח"צ

קמפיין פרסום החוצות הראשון של פרס החדשנות של BRAVO, עולה לאוויר בימים אלה בשיתוף חברת פרסום החוצות JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו ורמת גן.

הקמפיין כולל שלושה פרסומים: הראשון מכריז על פרסי החדשנות כעל “המלצת הצרכנים של ישראל” ושני האחרים מבשרים על המלצת הצרכנים לגבי שני מוצרי יוניליוור שזכו ב-BRAVO: ג’ל הכביסה של בדין וסדרת פינוק לילדים. על פי ההערכות, החשיפה לקמפיין תגיע לכ -30 מיליון קונטקטים בעשרת הימים שבהם ינוהל הקמפיין.

שלט חוצות פינוק בדין
שלט חוצות פינוק בדין
שלט חוצות פינוק בראבו
שלט חוצות פינוק בראבו

פרסי החדשנות של Bravo הם המלצת הצרכנים בישראל. הפרסים מוענקים בכל שנה למוצרים ולשירותים החדשים, שהצרכנים שהשתמשו בהם אהבו אותם וממליצים עליהם. המוצרים הנבחרים הם אלו שקיבלו את הציון הגבוה ביותר בקטגוריות של שביעות רצון משימוש בפועל והמלצת רכישה או שימוש.

חברת “בראבו” נמצאת בבעלות אתי עמיעד וערן יסעור, שמייצגים בישראל גם את ארגון Superbrands הבינלאומי.

פרסי בראבו עולים בקמפיין ראשון לטלוויזיה בשיתוף רשת 13

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות