Kotex בקמפיין חדש שמובילה בר מינאלי

מותג ההיגיינה הנשית Kotex יוצא בקמפיין רחב במדיות השונות להשקת תחבושת לילה ל- EXTRA הגנה
בר מינאלי | צילום: שוקה כהן
בר מינאלי | צילום: שוקה כהן

מותג ההיגיינה הנשית Kotex יעלה ב 14.4 בקמפיין פרסום חדש שמובילה השחקנית והדוגמנית בר מינאלי. בר מינאלי הובילה בדצמבר האחרון קמפיין אחר בו השיק המותג סדרת תחבושות הגייניות חדשנית, שנצמדות לגוף באופן מושלם וכך מונעות נזילות בזמן המחזור.

הקמפיין החדש שהפיק מקאן, משרד הפרסום של קימברלי קלארק, יעלה בטלוויזיה ובמגוון ערוצי הדיגיטל. הקמפיין נועד להשיק מוצר חדש בישראל ובלעדי למותג: Kotex Extra Young Night – תחבושת לילה ל- EXTRA הגנה תחבושת הלילה הארוכה והרחבה ביותר, סופגת עד פי 2 לעומת Kotex נורמל ומאפשרת שינה רציפה ללא הפרעות גם בלילות עם זרימה חזקה במיוחד.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות