דיבור עושה את אנגליה עם הפרסומת המדוברת לוויגן פרנדלי

זוכרים את הפרסומת שעושה את החיבור בין בשר טרי לבעלי חיים? אז היא מקבלת דיבוב בריטי עם מבטא ומשודרת בפריים טיים באנגליה. מאחורי המהלך עומדת חברת הפרסום הישראלית דיבור
טלה מעודן במקום מעדני הטלה | מתוך הפרסומת
טלה מעודן במקום מעדני הטלה | מתוך הפרסומת

הפרסומת הישראלית של עמותת ויגן פרנדלי, בה מגיע בחורה לסופר ומבקשת בשר “טרי טרי” ומיד מקבלת לידיה טלה רך? אז עכשיו היא משודרת בערוצי הטלוויזיה האנגליים, מדובבת במבטא בריטי מהוקצע. הפרסומת קוראת לקהל הצופים לעשות את החיבור בין הבשר שאנחנו אוכלים, לבין בעלי החיים שאנחנו מחבקים.

מאחורי הפקת הפרסומת עומדת חברת הפרסום דיבור, והיא משודרת בבריטניה בערוצים SKY ו- Channel 4. טום בורסנל, המנכ”ל והבעלים של רשת הבורגרים הצמחונית “מיאמי בורגר”, ראה את הפרסומת באחד מאתרי הטבעונות הרבים שהתלהבו ממנה, והתלהב גם הוא. אז הוא מימן את ההמרה ואת רכש המדיה. הפרסומת משודרת כמות שהיא, למעט שינוי השפה, ואינה מקדמת כלל את רשת המזון המהיר – כל המעשה נעשה, כמו שאומרים, לשם שמיים והשמירה על כדור הארץ.

דנה קול בן יהודה, מנכ”לית דיבור: “כשקריאייטיב הוא טוב ונוגע בלב של אנשים, הוא עושה זאת בכל שפה. עבורנו זו הוכחה שהצלחנו להעביר את המסר של ‘עשיית הטוב’ בצורה הטובה והמדוייקת ביותר”. נגה ברונקי, המנהלת של ויגן פרנדלי באנגליה, מסרה: “אנחנו גאים ומתרגשים להעלות את הפרסומת הזו באנגליה. אנחנו בטוחים שתהייה לה השפעה והיא תעזור להרבה אנשים לעשות את ההקשר ולשנות את החשיבה שלהם לגבי מה הם אוכלים”.

—————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

 

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות