תקציב הפרסום של הנדי-קיור לייזר עובר לחברון זלצמן

הנדי-קיור לייזר, המכשיר הביתי לטיפול בכאבים מבית סיגמא, בחרו בחברון זלצמן לניהול תקציב הפרסום
חברון זלצמן. גבי זלצמן ודודי חברון | צילום מתוך פייסבוק
חברון זלצמן. גבי זלצמן ודודי חברון | צילום מתוך פייסבוק

תקציב הנדי-קיור לייזר מקבוצת סיגמא עובר לחברון זלצמן, שם יובילו אסטרטגיה חדשה וגם קמפיין שיעלה בקרוב. מכשיר הנדי-קיור לייזר הינו מכשיר לטיפול בכאבים לשימוש ביתי והיחיד בתחומו הרשום FDA.

מיכה ברנע, מנכ״ל קבוצת סיגמא מסר: “למותג ומוצר מעולה חיפשנו שותפים מעולים ובחברון זלצמן מצאנו פרטנרים אמיתיים שימשיכו את הצמיחה של החברה”, דודי חברון, מנכ״ל משותף חברון זלצמן אמר: “אני שמח לקבל למשרד שלנו את המותגים הנפלאים של קבוצת סיגמא. אני בטוח שהעבודה שלנו תקל על הכאב של לקוחות חדשים רבים”.

——————————

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בכסית בקבוצת הפוש הייעודית – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות