קטורזה, הבועה והמניקור: הפרסומת החדשה של לפ”מ עולה לראש המצעד

בסדרת הפרסומות של קטורזה ללפ"מ הוא נכנס לבועה כדי להמשיך ולשמור על הנחיות משרד הבריאות אפילו שהחיסונים כבר כאן, ומגיע ישר לראש מצעד הפרסומות האהובות
ישראל קטורזה | מתוך קמפיין משרד הבריאות
ישראל קטורזה | מתוך קמפיין משרד הבריאות

הפרסומת של לפ”מ למשרד הבריאות בכיכובו של ישראל קטורזה היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע, לפי מדד גיאוקרטוגרפיה. הפרסומת, שנועדה להסביר לצופים כי יש להמשיך ולשמור על ההנחיות למרות שהחיסונים כבר כאן, מגיעה לשיעור אהדה של 23.3% בקרב הצופים והיא גבוהה מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות ביותר העומד על 22.9%.

הקמפיין החדש של קטורזה עם משרד הבריאות בנוי למעשה מארבעה סרטונים, בהם הוא מסביר שיש להמשיך לשמור על מרחק ולעטות מסיכה בצורה הומוריסטית, בין אם הוא בתוך בועת ענק בפגישה עם אמו ובין אם הוא בפגישת זום עם המניקוריסטית. ההשקעה בפרסומת עומדת על 1.4 מיליון שקלים.

 

 

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות