בסכום של שש ספרות: איתי לוי נבחר לפנים החדשות של ביסלי

איתי לוי יהיה הפנים החדשות של מותג החטיפים ביסלי. עבור צילומי הקמפיין הוא ירוויח סכום של שש ספרות
איתי לוי בהופעה בקיסריה | צילום: "סינגולד", ויקיפדיה
איתי לוי בהופעה בקיסריה | צילום: "סינגולד", ויקיפדיה

אסם מובילה מהלך לחיזוק קטגוריית החטיפים המלוחים ומשנה כיוון בפרסום. אם עד היום קידמו את המותג ביסלי צמד הדמויות המצוירות, ברבקיו וגריל, כעת נכנסת דמות חדשה מזן בני האנוש, הזמר איתי לוי.

כפי שפורסם בתוכנית “ערב טוב עם גיא פינס”, הזמר נמצא בתהליך מו”מ לסגירת קמפיין פרסום לביסלי בעבור סכום של 600,000 שקלים. יש לציין כי רק לפני שנה נכנס חוק סימון מוצרי המזון מה שהוביל לפגיעה בשוק החטיפים ובצירוף עם משבר הקורונה נרשמה צמיחה של 3.9% בלבד.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות