דנה גרוצקי תוביל את הקמפיין של BIG

הדוגמנית והמגישה נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של מרכזי הקניות שמוערך ב- 2.5 מיליון שקלים
דנה גרוצקי ל- BIG | צילום: ליאור נורדמן
דנה גרוצקי ל- BIG | צילום: ליאור נורדמן

קבוצת BIG מרכזי קניות עולה בקמפיין חדש בכיכובה של הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה דנה גרוצקי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום OPEN כולל טלוויזיה, דיגטל וסושיאל מוערך בעלות כוללת של כ- 2.5 מיליון שקלים.

בקמפיין, גרוצקי חוזרת לשגרת שופינג אמיתי, מעודדת ונותנת גם ‘פוש’ לכל האחרים לקנות וליהנות גם משופינג אמיתי לאחר שנתיים שהקורונה (כמעט) מאחורינו- אפשר להגיע לחנויות ולהתפנק בשופינג אמיתי, חוויתי ומהנה וכזה שכל כך התגעגענו אליו.

הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית BIG מרכזי קניות מציינת כי לאחר שנתיים של קמפיינים בהן BIG הובילה את מהלך פתיחת מרכזי הקניות הפתוחים, אנחנו ממשיכים לרוץ קדימה ולקראת פסח הלוא הוא חג הקניות, עולים עם קמפיין חדש שמזכיר לכולם ששופינג אמיתי עושים רק ב BIG.

 

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות