מפעל הפיס בקמפיין חדש ודמות חדשה

דמותו של אריק, בגילומו של ערן זרחוביץ', תוביל את הקמפיין החדש של מפעל הפיס, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי
אריק, ערן זרחוביץ', בקמפיין החדש למפעל הפיס | יח"צ
אריק, ערן זרחוביץ', בקמפיין החדש למפעל הפיס | יח"צ

אחרי שלוש שנים פוריות ומהנות עם שולי, ורגע אחרי שהוא גם זכה בהגרלת מנוי פיס בעצמו (למי שעקב אחרי הקמפיין) – החליטו במפעל הפיס להיפרד משולי לשלום, ולהגיד “הולה וקומו סטאס” לאריק, הדמות החדשה שתלווה את מנוי פיס,
אף היא בגילומו של ערן זרחוביץ’.

הקמפיין החדש למנוי פיס שיעלה הערב (ב’) באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, יציג בצורה משעשעת והומוריסטית את מועדון ההטבות של מנוי פיס – עולם רחב של הטבות בלעדיות ומפנקות, במיוחד לרגל חזרתם של המופעים.

האני מאמין של אריק – זה שהוא לא מאמין… בעיניו זה הכל Too Good to Be True – הוא לא מאמין שיכול להיות מנוי כזה, שגם מכניס אותך למועדון הטבות שחוסכות לך כסף וגם מעניק השתתפות בהגרלות עם פרסי ענק. או כמו שאריק טוען: מנוי פיס – אין מועדון כזה! והוא כמובן אומר את זה בתור בנאדם שמבין דבר או שניים, בדבר או שניים… בכל זאת, מדובר באדם שמדבר ספרדית שוטף, כולל דונדה קאטרו, קוואנטה ובמקרה גם הבעלים של לא מעט נכסים בעולם, כולל נכס שהרגע הוא קנה: חדר מדרגות בברצלונה. עם שכנים והכל.

אם אריק נראה לכם מוכר – אז כן. אולי הוא השתתף פעם באיזה תוכנית שידוכים בטלוויזיה (אריק מחתונמי), הדמות החדשה מבוססת עליו כהשראה…

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות