יום האישה של תפוזינה

למשך כל יום האישה יוקרן סרטון מיוחד של תפוזינה, המציג את השינוי שנעשה בחברה בכלל ובמותג בפרט מנערת תפוזינה של שנות ה-90 ועד נערת תפוזינה של היום, 2022
נערת תפוזינה החדשה, ליהי קורנובסקי | צילום: רפי דלויה
נערת תפוזינה החדשה, ליהי קורנובסקי | צילום: רפי דלויה

תפוזינה מצדיעה ליום האישה ולראשונה יוצאת במהלך כמחווה להעצמה נשית על גבי מסך הפרסום הגדול במדינה על גבי עזריאלי בצומת המרכזית ביותר בתל אביב. למשך כל יום האישה (8.3) יוקרן סרטון מיוחד של תפוזינה, המציג את השינוי שנעשה בחברה בכלל ובמותג בפרט מנערת תפוזינה של שנות ה-90 כפי שהופיעה בפרסומת הראשונה למותג ועד נערת תפוזינה של היום, 2022. כשכל המהלך ייחתם במסר: “יום האישה שעושה מה שבא לה”. היקף הפרסום השנתי של תפוזינה עומד על 5 מיליון שקלים.

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: “במבט לאחור אל עבר שנות ה-90 ובטח בעיניים של שנת 2022, הנשים בקמפיינים של המותג הוצגו אז בצורה מאוד סקסיסטית. מאז ועד היום נעשו צעדים ומהלכים משמעותיים, שהשאירו מאחור את אותו דימוי תוך שמירה על מסרים וערכים של ביטחון, נשיות, עצמאיות ואת השיא הביאה תפוזינה בשנה האחרונה בקמפיין בכיכובה של ליהי קורנובסקי תחת המסר “זה מה שבא לי”. במילים אחרות – התקדמנו. וזה בדיוק המסר אותו חשוב לנו לתקשר לקראת יום האישה 2022.”

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות