אתי כרייף קוטפת עוד קמפיין

אחרי שסגרה קמפיין ראשון עם "מיליון כסאות", חברת המכשור האסתטי סמארטק טכנולוגיות בחרה בכרייף להוביל את הקמפיין החדש שפונה לקהל הרופאים והקוסמטיקאיות. "מדובר באישה מטופחת במיוחד שעולם הביוטי קרוב לליבה", מסר מנכ"ל החברה
אתי כרייף | צילום: אילן בשור
אתי כרייף | צילום: אילן בשור

חברת סמארטק טכנולוגיות, המשווקת בישראל מכשור מתקדם לקוסמטיקאיות ורופאים, יוצאת בימים אלו במהלך אסטרטגי שיווקי רחב היקף, הכולל מיתוג מחדש של הלוגו והשפה הפרסומית שמטרתו הצגת הטכנולוגיה המתקדמת לטיפולים אסתטיים של החברה, בהיקף של כ-2 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום Women Media.

החברה תעלה בקמפיין ארצי לקהל קוסמטיקאיות ורופאים במהלך חודשי האביב, שיכלול רשתות חברתיות, דיגיטל רוחבי וסרטוני וידאו במטרה להנגיש לקוסמטיקאיות ולרופאים את קידמת הטכנולוגיות בטיפולים אסתטיים במחירים ובתנאי מימון נוחים. את הקמפיין נבחרה להוביל השופטת בדימוס אתי כרייף, שתשמש כפרזנטורית של החברה לשנת 2022.

אור ביסמוט מייסדת ‘סמארטק טכנולוגיות’: “כרייף נבחרה כפרזנוטורית בשל היותה אישה בשלה וחזקה המשלבת נשיות, הישגיות ועוצמה. אלו ערכים המתאימים לחברתנו ומדברים ללקוחותינו. מדובר באישה מטופחת במיוחד שעולם הביוטי קרוב לליבה. היא רהוטה, אינה מתנצלת ועומדת על שלה, תמיד מתוקתקת ונראית נהדר. זו הזדמנות מצוינת וייחודית עבורנו להמחיש את החדשנות הטכנולוגית בתחום המכשור והחיבור הנכון שלה לקהלי היעד שלנו”.

שמוליק שנהב, מנכ”ל WOMEN MEDIA: “תהליך המיתוג של חברת סמארטק כולל שפה פרסומית חדשה וסלוגן חדש. אלו יצרו בידול בשוק הטכנולוגיה לקוסמטיקאיות ולרופאים ויעניקו את הרוח הרעננה המתבקשת לחברה טכנולוגית פורצת הדרך שמכשיריה ופיתוחיה עומדים בחוד החנית של הקוסמטיקה העולמית”.

התפקדה לליכוד, אבל רוצה פריים טיים: אתי כרייף תגיע לאח הגדול?

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות