בחודשים האחרונים נעשתה בבנק הפועלים עבודת מחקר שיווקית נרחבת. הממצאים הצביעו על כך כי המקצוענות היא הזירה החשובה ביותר ללקוחות הבנק וללקוחות פוטנציאליים, והיא מהווה פרמטר משמעותי בהמלצה על הבנק. את המהלך השיווקי מוביל עמוס תמם כפרזנטור, שנבחר בזכות התאמתו לערכי הבנק והיותו מקצוען אמיתי שהגיע לבמות בזכות כשרון ועבודה קשה. הוא נתפס אהוב, אמין ואותנטי ויוכל להציג את ערך המקצוענות של הבנק.
את הקמפיין שמלווה את המהלך יצר משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מקבוצת התקשורת פובליסיס.
אסף אזולאי, סמנכ”ל השיווק של הבנק: “התפיסה החדשה שמה את סטנדרט המקצוענות שלנו במרכז, עובדה המבדלת אותנו לאורך שנים, ומתחזקת לנוכח התחרות הקיימת והצפויה. הקמפיין החדש ידגיש את הצורך בבנק מקצועי, אמין ובטוח בעצמו – בשפה פשוטה, נקיה ובגובה העיניים”.
כחלק מהמהלך הבנק משיק מוצרים ושירותים חדשים: השותף הפיננסי – שירות באפליקציית הבנק החוזה מגמות בחשבון, פועלים PRO – מעטפת שירות ללקוחות דיגיטליים המנהלים באופן עצמאי את מרבית הפעילות הבנקאית לצד הבנקאי האישי גם בשירות דיגיטלי זמין, פועלים INVEST, הרחבת פעילות המרכז לצמיחה פיננסית.
