השחקן והסטנדאפיסט משה אשכנזי נבחר להיות פרזנטור זוגלובק

אחרי שכיכב בסדרות "בשבילה גיבורים עפים", "הנחלה" וכשרון הריקוד שמתגלה בימים אלה על בימת "רוקדים עם כוכבים" מגלה השחקן משה אשכנזי אהבה נוספת לרוסטביף בפרסומת חדשה לחברת זוגלובק. היקף ההשקעה בקמפיין כ-3 מיליון שקלים
משה אשכנזי לזוגלובק | צילום: ליאור נורדמן
משה אשכנזי לזוגלובק | צילום: ליאור נורדמן

לאחר תקופה ארוכה ללא פרזנטורים בחרה חברת זוגלובק בשחקן משה אשכנזי להוביל את סדרת הפרימיום החדשה של המותג. הפרסומת מתארת חוויית אירוח פרימיומי במיוחד על טהרת מעדני זוגלובק החדשים והאיכותיים סביב שולחן, שמחליפים את “נפנוף המנגל” המסורתי, שאמורים לפתוח עולם מרגש של אירוח וחוויה קולינרית והכל בקריצה הומוריסטית.

משה אשכנזי הודה על הסט, שזו סגירת מעגל עבורו לאחר, שבילדותו בעכו עזר לאביו, שהחזיק קו הפצה של זוגלובק משך 15 שנה.

לדברי ליאת גילר, סמנכ”ל שיווק זוגלובק: “טרנד הבישול הביתי צבר תאוצה בשנים האחרונות. תוכניות הבישול שהציפו את המסך במקביל למשבר הקורונה, עשו לכולנו חשק עז לשפר את כישורי הבישול והאירוח שלנו, ולהציג רפרטואר מרשים של ארוחות מדהימות, באפס מאמץ. סדרת נקניקי הפרימיום החדשה של זוגלובק מבטאת את המומחיות רבת השנים של זוגלובק בתחום. בתחילת 2021 השיקה זוגלובק את סדרת נקניקי הפרימיום הארוזים הכוללת: קורנדביף, סרוולד, רוסטביף, קונפי אווז ופסטרמה בנוסח טוסקנה וכעת מצטרף לסדרה טעם חדש צלעות אסאדו מעושנות. זו הזדמנות מעולה לצרף אלינו את משה אשכנזי השחקן המוכשר כפרזנטור בפרסומת שמקדמת את מהלך הפרימיום שלנו. רק לאחר שחתמנו עם משה אשכנזי גילינו גם את החיבור המשפחתי שלו אלינו וזה חיזק את הבחירה”.

 

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות