גולן טלקום יוצאת בקמפיין חדש עם צחי הלוי

החברה משיקה חבילות חדשות למשפחה ולעסקים קטנים ויוצאת בשני סרטים חדשים באמצעי המדיה השונים
צחי הלוי בקמפיין החדש לגולן טלקום

גולן טלקום מסכמת שנה למהפיכת השירות ומשיקה חבילות חדשות למשפחה ולעסקים קטנים. סקרים שביצעה החברה באמצעות חברת MIS, העלו כי 90% מלקוחות החברה מרוצים מהשירות במוקד הטלפוני. מדובר באחוז גבוה מאד ביחס למוכר בענף התקשורת.

בימים אלה, משיקה החברה חבילת סלולר למשפחה הכוללת 3 קווים עם 1000 ג׳יגה לכל המנויים במחיר של 95 ש״ח בחודש. המסלול מתאים במיוחד למשפחות. בנוסף, משיקה החברה גם מסלול הכל כלול בישראל ובחו”ל, לעסקים קטנים ובינוניים. המסלול כולל 1000 ג׳יגה גלישה בדור 5 בארץ, 500 דקות שיחות בינלאומיות, וכן, 10 ג׳יגה גלישה בחו״ל עם שיחות והודעות כלולות מחו״ל כל חודש מחדש. כל זאת ב-49 ש״ח לחודש לקו בעסק. עסק המצטרף למסלול ישלם סך של 149 ש״ח בתשלום קבוע, עבור כל הטלפונים שבחשבון העסקי.

החברה תשיק הערב (א’) מהלך פרסומי בהובלת צחי הלוי המוביל את הקמפיינים של החברה, אשר יכלול 2 סרטים חדשים בכיכובו, באמצעי המדיה השונים.

אילן סיגל, מנכ”ל גולן טלקום, מסכם את המהלך. “בשנה האחרונה התמקדנו ביעילות השירות וברמתו הגבוהה, לצד מחירים אטרקטיביים שמתאימים לכל כיס. מהפיכת השירות ניכרת בסופו של דבר בהקטנה של נטישת לקוחות ובצמיחה מתמדת במצבת המנויים שלנו. עכשיו אפשר לומר בלב שלם שהשירות המצוין שאנו מעניקים ללקוחותינו, בארץ ובחו״ל, בכל ערוץ אפשרי, מייצרים עבור גולן טלקום יתרון ובידול תחרותי. גולן טלקום לא מפסיקה לחדש גם בהצעות הערך ואנו משיקים היום 2 חבילות מצוינות שמתאימות למשפחות ולעסקים״.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות