מותג הקוסמטיקה Stendhal פריז בחר בקורל סימנוביץ’

סימנוביץ' תשמש כפרזנטורית החדשה של המותג שמשווק באופן בלעדי בארץ ברשת 'אפריל'
קורל סימנוביץ' בקמפיין חדש לסטנדל | צילום: עידו לביא
קורל סימנוביץ' בקמפיין חדש לסטנדל | צילום: עידו לביא

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי Stendhal פריז, המשווק באופן בלעדי ברשת חנויות הביוטי ‘אפריל’, יעלה בשבוע הקרוב בקמפיין טלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות בכיכובה של הדוגמנית קורל סימנוביץ’.

הקמפיין החדש מגיע בהמשך לשיתוף הפעולה המוצלח בין רשת אפריל לסימנוביץ’, המשמשת כפרזנטורית של המותג בשלושת השנים האחרונות ותמשיך ללוות אותו גם בשנה הקרובה. רשת אפריל היא בעלת הזיכיון הבלעדי לייבוא מוצרי המותג הצרפתי Stendhal פריז לישראל והייתה זו שהובילה את שיתוף הפעולה עם הדוגמנית, אשר הניב כאמור את הקמפיין שעולה בארץ ובחו”ל.

הבחירה בסימנוביץ’ הייתה טבעית למותג הצרפתי היות והדוגמנית אהודה מאוד בקרב קהל אירופאי עקב העובדה כי היא מתגוררת כיום בספרד, מאז שנישאה לכדורלגן ברצלונה, סרג’יו רוברטו. בימים אלה סימנוביץ’ מתאוששת מלידת בנם השני, דילן.

“אנחנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם קורל סימנוביץ’ לזירה הבינלאומית עם הקמפיין לקולקציית האיפור והטיפוח החדשה של המותג הצרפתי Stendhal פריז. הקולקציה החדשה של Stendhal פריז כוללת ליין מוצרים חדשני השווק בלעדית ברשת אפריל משנת 2004. אנחנו מתרגשים להכיר את הקולקציה לצרכניות בישראל ורואים במותגים הבלעדיים שלנו נכס אסטרטגי חשוב שנמשיך להשקיע בו בשנת 2022”, הסבירה מירב אליהו, סמנכ”לית השיווק והסחר של רשת אפריל.

 

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות