תקציב הפרסום של רשת סטודיו C הולך לזרמון גרופ

רונית רפאל שרכשה לאחרונה את רשת סטודיו C בחרה במשרד הפרסום זרמון גרופ ללוות את הפתיחה המחודשת של רשת סטודיו C בישראל
רונית רפאל | צילום: רוני בר
רונית רפאל | צילום: רוני בר

רונית רפאל, שרכשה לאחרונה את רשת סטודיו C בסכום של מיליון שקלים בלבד, בחרה בזרמון גרופ לניהול תקציב הפרסום. היקף התקציב המתוכנן עומד על כ- 5 מיליון שקלים לשנה.

במסגרת התהליך נבדקו מספר משרדים. לדברי רונית רפאל: “בחרנו בזרמון כי הם הציגו לנו את הפתרון המדויק לרשת סטודיו C שעתידה להפוך בשנים הקרובות למרכז ספורט ו-well being – מרכז רוחני ופיזי לנשות ישראל”.

רשת סטודיו C אמורה להיפתח מחדש בתחילת 2022 כאשר בימים אלה היא נמצאת בתהליך של גיוס צוותי עובדים, שיפוצים והתחדשות למספר סניפים קיימים ואיתור אחר מיקומים נוספים.

רשת סטודיו C היא מהוותיקות שבין רשתות הכושר והספורט הישראל. בשלב הראשון יפתחו בין חמישה לעשרה סניפים בערים גדולות בתוך מרכזי קניות שכונתיים. בין הערים שבהן צפויים להיפתח סניפים של סטודיו C: תל אביב, רעננה, פתח תקווה, רמת גן-גבעתיים, גבעת שמואל, ראשון לציון ואשדוד. כאשר בתחילה יפתחו הסניפים במרכז.

משרד היחצ שמלווה את רונית רפאל בהשקה המחודשת הוא שלמור תקשורת.

אליקה מרחבי מנכ”ל זרמון גרופ: “אנו שמחים, מתרגשים ומודים לרונית רפאל וצוותה על הבחירה בזרמון כמי שילווה את ההשקה המחודשת של סטודיו C”.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות