מזרחי טפחות עולה בקמפיין חדש לפיקדון תפוז

מזרחי-טפחות ממשיך בסדרת הפיקדונות-הפירות ויוצא בקמפיין חדש לפיקדון תפוז הפופולרי, בהצעת ריבית אטרקטיבית ומיוחדת לזמן מוגבל
דביר בנדק וקורל אנבל לוקץ' | צילום: אילן בשור
דביר בנדק וקורל אנבל לוקץ' | צילום: אילן בשור

מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין חדש לפיקדון תפוז, בכיכובם של דביר בנדק וסוזי טובי, המקצוענית בהשקעות, שפוגשים את המתעמלות האולימפיות, התאומות דינה וארינה, אותן מגלמת קורל אנבל לוקץ’ ככפילה.

הקמפיין מדגיש את הצורך של הציבור להבטיח את כספו במיוחד בתקופה זו, המאופיינת בחוסר וודאות, ומציג את פיקדון תפוז, המציע ריבית מדורגת שעולה בתקופות קצרות ונזילות יומית בהתראה של 35 יום מראש. פיקדון תפוז מוצע בריביות אטרקטיביות ומיוחדות לתקופת הקמפיין בלבד.

בבנק מציינים שהקמפיין החדש נולד מתוך הרצון להציע פיקדון הנותן מענה אקטואלי בנקודת זמן זו, המאופיינת בבלבול ובחוסר וודאות. פיקדון תפוז מבטיח ריבית הולכת ועולה ונזילות גבוהה, למקרה שהלקוח יזדקק לכסף במהלך תקופת הפיקדון.

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות