5 מיליון שקל בקמפיין למנורה מבטחים בהובלת יניב ביטון

קבוצת הפנסיה וביטוחי הרכב משיקה שפה פרסומית חדשה לקבוצה בהובלת ביטון שילווה את המהלכים הפרסומיים במגוון המוצרים והשירותים של הקבוצה. על הקמפיין חתום משרד יהושע TBWA
יניב ביטון, קמפיין מנורה מבטחים | צילום: יח"צ
יניב ביטון, קמפיין מנורה מבטחים | צילום: יח"צ

השחקן יניב ביטון נבחר להוביל את הקמפיין החדש של קבוצת מנורה מבטחים, שיעלה הערב (יום א’) בטלוויזיה ובאינטרנט. הקמפיין החדש בהפקת משרד הפרסום יהושע TBWA, מציג שפה חדשה ויחליף את זאת שנקבעה לפני כשנתיים. עלות הקמפיין מוערכת בחמישה מיליון שקלים.

הקמפיין ההומוריסטי מציג את יניב “כמומחה” הארץ ישראלי המביע את דעתו בשלל מצבים, החל מטיפול בילדים וכלה בעיצוב פנים הבית, עד שהוא נתקל בנושא הקשור לעולמות הפנסיה והביטוח, אז הוא נותר חסר מילים.

לדברי החברה, “מטרת הקמפיין לעלות למודעות את המומחיות והמובילות של מנורה מבטחים בעולמות הפנסיה והביטוח”. הסרטון הראשון מדגיש את חשיבות המומחים של מנורה מבטחים בניהול קרן הפנסיה ובמגוון הפתרונות הדיגיטליים שהיא מציעה. בהמשך יעלו סרטונים נוספים בתחומים שונים, בין היתר בתחום ביטוחי הרכב.

מנהלת תחום השיווק של קבוצת מנורה מבטחים, מיכל ישראלי, מסרה כי “יניב ביטון, מהשחקנים המובילים בישראל, הוא בחירה טבעית לקבוצת מנורה מבטחים, המבטחת מעל לשני מיליון מבוטחים בכל מגוון מוצריה. יניב מצליח להעביר בצורה מצחיקה והומוריסטית את המסר החשוב עבור כלל לקוחתנו – מנורה מבטחים המומחית האמיתית בעולמות הפנסיה והביטוח והנה קבוצת ביטוחי הרכב והפנסיה הגדולה ביש

אתר kassit.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]
נגישות